Gratis kennismakingsgesprek:

Vrijblijvend is er bij Unique Training een gratis afspraak te maken die bedoeld is als kennismakingsgesprek.

In dit gesprek zal ik mijn visie duidelijk maken over hoe je gezonder kan worden.

Samen bekijken we waarom je tot nu toe nog niet dat doet wat je wel wilt doen en waarvan je weet dat je het eigenlijk ook moet doen.

Je weet immers dat je meer moet bewegen, gezonder en wellicht minder moet eten om die overtollige kilo’s kwijt te raken.

Samen met Unique Training kom je tot de kern van waarom je toch doet wat je eigenlijk niet zou willen doen.

We gaan bekijken wat het is dat je in het verleden heeft tegengehouden om je gewenste resultaat te behalen.

Aan de hand van een gesprek waarin de waarden openheid en eerlijkheid centraal staan, bepalen we de juiste start van de doelstelling die we samen zullen gaan verwezenlijken.

Hierbij zal ik verduidelijken waarom we met de werkwijze van Unique Training wel gaan slagen in het behalen van je doelstelling en waarom dit resultaat ook blijvend zal zijn!

                       Zet de eerste stap!

Vul het formulier in en boek direct een gratis kennismakingsgesprek.

Uw naam (verplicht)

Uw e-mail (verplicht)

Uw telefoonnummer

Onderwerp

Uw Bericht

Ik ben klaar voor verandering

 

Doelstellingen

Op het moment dat je er voor kiest om samen met mij de uitdaging aan te gaan om je leven te transformeren, starten we het programma en gaan we direct aan de slag.

In het kennismakingsgesprek zullen we samen een SMART-doelstelling bepalen.

We zullen tijdens dit gesprek met verschillende testen en metingen een lifestyle-analyse en de beginsituatie in kaart brengen.

Ook zal ik een houding- en bewegingsanalyse van je lichaam maken om te kijken hoe jouw lichaam zich op dit moment beweegt en waar zich eventuele disbalansen bevinden, die veelal op langere duur voor de bekende lage rug, nek en vele andere klachten (gaan) zorgen.

Aan de hand van de uitkomst van de verschillende testen zal het trainingsprogramma worden samengesteld.

Om daadwerkelijk resultaat te behalen zal veelal een trainingsprogramma van 3 maanden geadviseerd worden. 

NASM

Trainingssessies

De trainingen zijn opgebouwd volgens het NASM (National Academy of Sports Medicine)-model.

De NASM-methode is een model (OPT) dat wordt gebruikt om het menselijk lichaam zo goed mogelijk te belasten op alle bewegingsvlakken, zonder dat het wordt overbelast.

Het Optimum Performance Training model (OPT) is in Amerika ontwikkeld en is gebaseerd op een aantal aspecten die in het dagelijks leven voorbij komen, zoals core activiteit, balans, reactievermogen, behendigheid en kracht.

Deze facetten worden geïntegreerd in de trainingen om het lichaam zo snel mogelijk fit en in shape te krijgen.

Het NASM OPT Model is gebaseerd op wetenschappelijk bewezen richtlijnen en bestaat uit drie trainingslevels:

  1. Stabilisatie Fase,
  2. Strength Fase
  3. Power Fase.

Bij elke fase hoort een andere manier van trainen. Deze fases zorgen ervoor dat het lichaam telkens opnieuw wordt uitgedaagd.

OPT model

De trainingen kunnen bij overleg bij uw thuis op locatie of in mijn gym gegeven worden.

Behalve resultaat staat in mijn trainingsprogramma ook FUN met hoofdletters geschreven omdat in mijn optiek iets alleen vol te houden is als datgene als leuk ondervonden wordt!

Daarbij zullen de trainingen op het niveau van de sporter aangepast worden zodat zowel de topsporter als de huisvrouw het uiterste uit hunzelf weten te behalen.

 

Tussentijdse Evaluatie

De trainingen worden geheel aangepast aan jouw lichaam en de door jou behaalbare mogelijkheden daardoor zijn de oefeningen ten alle tijden en voor iedereen goed te volgen.

Tussentijds vinden er regelmatig evaluaties plaats om te kijken of we op een hoger niveau binnen het OPT-model kunnen gaan trainen.

Maandelijks herhalen we deze testen, voeren we houding- bewegingsanalyses uit en wordt het voedingsprogramma geëvalueerd.

 

Eindevaluatie

Aan het einde van het trainingsprogramma (bij voorkeur 90 dagen durende Unique Training programma) bekijken je waar je staat ten opzichte van je doel.

Indien je je doel hebt behaald kunnen we gaan kijken naar de eventuele vervolgstappen:

  • Doorgaan met hetzelfde doel maar binnen dit doel de grens verleggen.
  • Een nieuw doel stellen en doorgaan met Personal Training.
  • De frequentie van de PT sessies verhogen of verlagen.
  • Zelfstandig gaan trainen in een sportschool en onderhoud PT sessies plannen.

 

“A goal without a plan is just a WISH…”

 

ZET DE EERSTE STAP